giirl kvällen !

på väg till växthuset, lite små galet ! :)

först var de skolavslutning, omg justin beiber var där :o ! haha sen fick jag även mina betyg som ni ska få se på nästa inlägg. men iaf jag emma claudia och fanny drog till Jensen´s och käkade . aas god mat jag skojar inte !!
haha men vi snackade typ hhhheela maten, de var trevligt !
sen..
när jag sedan skulle betala hade jag tappat bort mitt kort, som jag skulle betala med. men jag var helt 100 på att jag precis hade höllt i det. så vi stod typ och letade i minst  2 minuter ! HHAHHAA pinsamt. men vill slut hittade jag kortet. (som låg i ett annat fack i plånboken) iaf då sa apparaten ifrån att jag inte hade pengar  HAHHAHAHAHA ännu pinsammare ! så då fick emma betala åt mig (a)
2 kommentarer
Postat av: mathilda

Fin bild rebecca...

2010-12-21 @ 22:08:41
Postat av: Anonym

Ofta justin biber va där?

2010-12-21 @ 22:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0