glasögon. hum.. föredrar linser.

när vi var på stan gick vi in på synoptik. pappa skulle kolla glasögon när han plötsligt sa " rebecca, ska du inte kolla synen på samma gång"  jag tänkte ba NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ ! för att jag vet att jag ser ganska dåligt. men jag kom inte undan :( så jag gick ner o kollade synen o så sa tjejen " jo men de skulle nog behövas glasögon till dig. jag slår vad om att du passar super bra i glasögon"  MYYYYTEN !!!  jag ska ha linser i sånna fall THATS IT ! men måste endå ha ett par glasögon ifall jag skulle vilja ha de.
då får de bli sånna här:

dom är iaf hysat snygga + nu har jag  sagt till pappa " nu är du faktiskt skyldig mig färglinser "
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0