mobil försvunnen på spicy;o hahahhaha :')

nu kom jag ganska  precis hem. kanske kom hem klockan 22.00 ungefär , jag vene. det blev lite sent för att jag fanny och emma käkade på spicy . men jag tycker inte om kina mat så jag satt bara breved och prata :D hahaha sen började jag ASS GARVA !!! för att fanny tappade bort sin mobil helt plötsligt när vi skulle gå. ! hahah vi gick in på toan hon hade varit på  haha men ingen mobil. jag typ fick skattanfall. så var de jävligt många kineser där inne. ( thailändare enligt fanny haha) sen fanny blev iaf skitarg  ! hahaha jag och emma skrattade fortfarande . sen satte sig några andra vid bortet. men där låg det inte häller nån mobil, jag ba men vafan fanny :D haha vad har du gjort med den, kolla luvan och alla fickor. hon ba lyfter på den så faller mobilen ut ! HAHAHAHAHAHAHAH jag svär på att jag inte la in den där ! HAHAH så jääävla kul ! :')
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0