pinsamheter HAHHA

mathilas mormors lilla hund ! så söt . men nu måste jag berätta en pinsam sak som hände förra året med den hunden...
jag och mathilda och kasper(hunden) var ute och gick. det var mycket snö och de hade ganska precis varit nyår. vi gick till ica där mathilda frågade " kan du stanna  här med kasper, jag ska bara köpa lite hundgodis?"   "självklart " svarade jag. jag tog kopplett och jag och kasper ställde oss en vid parkeringen .  jag sa " sitt kasper" och han löd. där stod vi i lugnet när vi plötsligt hör en raket inte alls lång bort. kasper blir hysterisk ! han börjar springa.. men som tur va höll jag hårt om kopplett  men jag kunde inte stanna honom. där släpades jag haha , haha tryckte hälarna hårt i marken och försökte lugna kasper men han ville inget annat än att ta sig därifrån. massa människor stod och kollade konstigt på mig. de tänkte säkert " va tusan, hur ska de här gå "  HAHHAA
sen när mathilda var färdig på affären kollade hon sig omkring för att se oss. haha så långt bort man kunde se , "eller nej , nu överdrev jag, men typ ganska långt bort ) där stod jag med kasper och typ aasgarva ! HAHAHAH
1 kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHHAHAHAHA juste !



De tände väll på raketen breved dig?

Och du släpades ju över hela parkeringen.. hahahahah !



stackars dig och min lilla kasper bebis ! <3

2010-12-28 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0