Bara en massa stress

Oj oj förlåt, har fått lite kritik om att jag inte bloggat på hela dagen i går. Sorry men det är verkligen så mycket just nu.
  • Flytten
  • Måste göra polisanmälan på cykeln och nyckeln
  • Har Massor, med stort M , med läxor i skolan
  • Måste hitta en praoplats ( nästan fullt överallt )
  • Har fotboll nästan varje dag så hinner inte mycket.
  • Snart är det cup, blir bara stressad när jag tänker på den.
  • Dagen innan är det Håkan Hellström, ÄNNU MER STRESS
Asså åh jag hinner verkligen inte slappna av !! Är hur stressad som helst verkligen. Om jag bara kunde stoppa tiden och fixa allting på egen hand. Utan att tiden rullar på och gör mig vansinnig !! Så det är orsaken till varför jag bloggade igår. Men som sagt var jag med marcus igår. Vi gjorde ingenting specielt, heh. Kollade på film och så.
Här är några bilder från igår.

Whi titta vad min älskling  till höger sitter och tittar gulligt på marcus. !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0