11 fantastiska månader ! kommer alltid älska dig, men vid det är fallet som vänner :D

efter 11 långa underbara månader tog det slut. har aldrig varit lyckligare som jag var när jag var med dig. ! jag ångar häller ingenting vi har gjort. det bästa är att vi slutade detta som bra vänner. när jag ser tillbaka på tiden lukas+rebecca tänker jag " FYFAN ÄLSKADE DEN TIDEN" kommer alltid ställa upp för dig grabben, i alla lägen !
ser framemot en lång tid som vänner . kommer alltid älska dig på något vis. men det var bäst att de blev såhär :)
ps. 3 bilder av misnt 250 bilder jag har på dig och mig :D 10 texter jag skrivit om dig, många bilder jag ritat på dig, och mig. haha jag var verkligen galet kär i dig :) men vänner förblir vi föralltid !
2 kommentarer
Postat av: -

Stumpan min, du vet att jag ALLTID ställer upp för dig och som jag har hört från ditt håll är väl detta det bästa. Ring om det är något. Lova.



Loveu

2011-02-02 @ 13:49:58
URL: http://ooownstart.blogg.se/
Postat av: -

Stumpan min, du vet att jag ALLTID ställer upp för dig och som jag har hört från ditt håll är väl detta det bästa. Ring om det är något. Lova.



Loveu

2011-02-02 @ 13:49:58
URL: http://ooownstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0