min resa i huvudstaden

det var så himla mysigt i stockholm. vi gick och handlade kläder, åt på cafén, gick och bara hade det trevligt. det sedan åkte min bror hem. men jag var kvar hos mig kusin. träffade på hennes kompisar så vi umgicktes med dem. på kvällen åkte vi hem till min kusin och kollade på melodifestivalen. hehehe. brolle e snygg;0
dagen efter vaknade vi någon gång gick ner till ett shoppingcenter och handlade mer. så kom också min faster och en tjej som heter filipa. vi handlade mer grejer. åt mat och sånt. när jag väl skulle åka hem så funkade inte mitt kort. jag hoppade på tåget i sista sekund. där satt jag... på golvet. hah för det var så mycket folk. :D
förut hatade jag stockholm. men nu har jag ändrat mig (a) !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0