rebecca tänker så de knakar 2#

En annan sak jag tänkte på var. Om man vill  att en lärare ska tycka om en, måste man ju vara snäll tillbaka. Nu ska ni få höra..
En gång när jag var i skolan, en helt vanlig dag när jag gick in till min lektion såg jag min lärare som hade en ovanligt fin klänning. Jag gick fram till henne och sa " Vilken fin klänning du har Anna-Lena"  Då svarar hon mig "Nej du kommer inte få sluta tidigare"
HERREGUD !! Vad jag blev lack ! Alla omkring började fnissa till&med läraren själv. Bannemej:@
En annan dag när vi skulle gå till lunchen kommer Anna-Lena och ställer sig breved oss. "Hej !" sa jag till henne. " Hejhej, men gud Rebecca vad kort du är"  OMG !! Nu fåre fanemej räcka :'(
Detta hände för ett år sedan :D :D HAHA
1 kommentarer
Postat av: mathildaeriksson

HAHAHAHAHAHHAHAHA jag kommer ihåg det där !

2011-02-21 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0