promenad till coop sen t lukas

helt plötsligt blev jag rastlös idag och gick ut. haha tänkte gå till coop för att hitta en present, tills halvväg jag märkte att jag glömde plånboken. haha jag pratade med claudia hela vägen dit. jag gick in på coop och så att en hocky hälm kostade 540:- billigt !!! not.. sen smsade lukas att jag kunde komma. de var bra för jag var redan på väg tillbaka. jag pratade med claudia hela vägen hem till lukas också. hehe jag och lukas gjorde inget speciellt. jag skulle precis dra när maria ( lukas mamma ) sa att vi skulle fika. men jag skulle inte hinna så jag fikade inte ):
nu e jag hemma och som sagt, blir snart upphämtat av lasse. :)
ps. lukas hade även en fin tröja på sig, hehe den jag köpte t honom i julklapp
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0