Den lilla söta tanten

"Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?"
älskar den :D !
Haha det hände värsta roliga grejen på bussen när jag var på väg hem. Jag betalde och satte mig på en plats brevid en liten söt tant satt. Jag la väskan i min famn. Ser att tanten också gör så. Hon börjar stirra på mig, då menar jag verkligen STIRRAR ! Jag tar upp min mobil ur väskan för att svara på mitt sms. Hon lutar sig över för att se. MEN GUD tänkte jag !! Jag ger henne en snabb blick och då vänder hon sig om. Efter knappt 10 sekunder börjar hon gräva i sin väska. Tar upp sin mobil och säger. " Ja titta vilken gammal mobil jag har" Jag svarade trevligt " Nej de är den väll inte :)"  Då sa hon " Hehe jo men din mobil är ju mycket modernare och lutar sig över mig igen och sa "Var har du köpt den ? " Haha vafan skulle jag svara på det men jag sa" På en vanlig mobilaffär" Hon sa" Ahaa " och log. Sen vart det tyst ett tag. Hon stirrade fortfarande på mig. Uppifrån och ner. " Ska du av här?" frågade hon. " Nej jag ska av senare" svarade jag.  De sista hon sa " Hejdå på dig" och klev av bussen. Hahah så söt :D !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0