FIGHT PÅ FIKET !

Haha det var roligt när vi fikade. HHA :D :D :D :D
1. Jag köpte först en bulle, och de andra tjejerna köpte också något.
2. Jag ville köpa en till för att jag var så jävla hungrig.
3. Emma frågar snällt " Kan jag få smaka en liten tugga "?  Jag svarade " Lova att ta en liten" Och hon nickade.
4. Jag närmare mig med bullen, och hon tar STÖRSTA tuggan !!!
5. Jag fick damp och slänger mig över bordet och tar hennes chokladboll och pressar in den i munnen !!
5. Hon blir arg och kastar strösockret på mig. Hon försöker ta min bulle igen. Men jag var snabb ;) !!
6. HELT KAAAOOOS
6. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
Alla omkring ba, " Whata fuck ? " :O
1 kommentarer
Postat av: Anonym

kanske för att jag betala fyra kronor :o <3

2011-03-17 @ 09:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0