KOM OCH KÖP New body :D

Shena Shena ! Jag drog på träningen endå och ångrar inte att jag gjorde de. Vi var 3 stycken. Vi fick lära oss många roliga saker som att brotta ner varandra. I slutändan fick vi boxas mot varandra och de var kul jävla kul som helst ! Jag verkligen köttade !! Så jag ångrar inte att jag drog dit :D

Vi har fått NewBody tidning. Som alla kan få köpa ifrån. Allt mellan jätte sköna strumpor (som jag jämt använder, man får 8 par) eller smidiga mjuka sportBHar ( sånna har jag med, rekomendera sånna om man vill sporta eller annat) vanliga enkla baslinnen, trosor, kallsonger, och Trtöjer. Det var typ det. Billiga och bra priser  :) Om ni vill kolla i tidning och beställa är de bara att ni hör av er :D ! Tack
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0