Om mig

Tänkte berätta lite om mig själv. Jag heter Rebecca och är 15 år. Ända sedan jag var liten har jag älskat att sporta. Vet inte hur många sporter. Fotboll, innebandy, ridning, fridrott, tennis, 3 olika danser. Ja det var nog dom. Jag är en tjej som har svårt med att sitta still. Blir ganska lätt rastlös och vill gärna busa om det går. Hihi. Jag tycker väldigt mycket om att träffa nytt folk hela tiden. Prata liksom. Men jag kan även vara väldigt blyg i vissa sammanhang. Men det är sällan :D Jag är väll inte så modefixerad utan köper det jag tycker är fint som jag vill ha liksom. Brukar inte ba " Oh, sån där har alla, då måste jag också ha en sån" Jag gillar inte att ha likadana kläder som andra. Hehe sorry men det är sant. Men men de är ju svårt när det bara finns enstaka affärer i staden jag bor i. Suck. Annars är jag också en tjej om nästan alltid är glad skrattar jämt om de är inte är nån elaking som vill förstöra  min dag :D ! JAg har svårt att hata människor. Förstår inte hur det känns att hata någon. Ogilla kan man göra. Men inte så att man vill döda den liksom. Heh ! Skönt att ni vet det, så jag inte mördar er hih. :) Jag är nöjd över hur jag ser ut. Skulle liksom inte vilja ändra något. Förstår inte varför man inte kan vara nöjd över sig själv. Nu tänker ni säkert ( gud, hon tycker hon ser bra ut, skrytarn, lalal ) SO WHAT ? :D i dont care. Bryr mig inte om vad ni tycker. :D Mera saker om mig är att jag älskar kärlek, även fast det inte är om mig själv så älskar jag att prata om just kärlek. Tycker om att hjälpa folk som kan ha det svårt liksom. Ställer upp så ofta jag kan om de är något ! :) Jag älskar att vara ute i naturen. Alltså inte mitt i skogen med massa mygg. Bara vara ute i friska luften får mig att må så jävla bra.  Jag får höra att jag är lat, och det kan nog stämma i vissa sammanhang. Oftast är det för jag är väldigt trött bara. Tro inget annat !! ( alltså typ att jag inte vill vara med er bara för jag inte "orkar")
Jag verkligen står för vad jag säger. Om jag säger något har jag väldigt svårt att ändra mig. :) Rätt ska vara rätt. Även fast det kanske inte är det hih (a) Gud jag skulle kunna skriva hur mycket som helst märker jag . Ärsch det får vi ta någon annan dag :D Tack för att ni läste !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0