i like shopping !

skoldagen idag var värdelös ! vi gjorde inget annat än chilla :( lååångtråkigt ! vi fick fika ( 2 pepparkakor och ett halvt glas julmust, jätte fika -.- ) heheh !
efter skolan drog jag ner till stan med Madde och Saga. Efter ett tag kom Cornelia också. De kollade på minst 100 klänningar som de ska ha på sig imorn. till jul avslutningen. jag själv orkade inte bry mig :) ! sätter bara på mig något som är skönt och behagligt !
men man kan ju inte åka hem från stan utan att köpa något. så detta köpte jag idag :
ett bälte från gina tricot  129:-
de tvingade mig att köpa en handkräm för att mina händer är så torra
helosan (handkräm) apoteket : 35.50
en tröja som har världens sötaste färger ! älskaren
tröja typ  JC 299:-
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0