oj oj oj, värt att läsa allt ! :)

var ett tag med emma långeman claudia och fanny. vi gjorde inget speciellt. eller vi var hemma hos claudia. men bara jag joel o fanny för de andra skulle köpa godis. då kommer claudias låssas pappa in och ba " eeh , hahahh okej " hhiihi :blush:
sedan kollade jag pappa och bror min på lägenhet. den var SUPER FIN ! den vill jag ha. :D
grind..
sen vare boxningsträning med fotbollslaget det var de värsta jag nånsin varit med om. om man verkligen ger järnet på en sån träning kan man verkligen inte stå på benen efteråt :O hahaha jag köttade som fan. önskade att de var DIG jag slog på ! ;) när jag sen skulle duscha kunde jag inte ens lyfta armarna. och mina händer e helt skakis !
jag kände mig seriöst som rocky !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0