så känner jag !

La till texten på bilden.
Som vissa säger " Tänk på vad som kan hända sedan.." JAHA , so ? Om jag vill mår bra att de är så här just nu ska jag väll ändå leva med det tills jag inte är lycklig och släpper det och går vidare. Varför släppa något man vill ha kvar? Bara pågrund av " att det kan bli ännu värre senare" Men vet ni. Då tar jag det lidandet då, för just nu är jag lycklig och vill leva med detta. Kommer inte ångra mig, man ska aldrig ångra sig. Det gör inte jag i alla fall. Ta det som ett äventyr, inte ett misstag.
Sitt inte och vänta på de perfekta ögonblicket , utan ta  ögonblicket och gör den till den perfekta.
1 kommentarer
Postat av: Feliiiiicia!!

Tänk om rebecca! ;)

2011-02-24 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0