stockholm nästa helg !

hejjsän. vi låg 5 styckna i ebbas rum plus en hund som ville ta upp hela sängen haha , sagas syster. men innan vi la oss körde vi anden i glaset muhöhöh.
på morgonen därefter vakna vi åt frullebulle och kollade på mean girls 2 ( som vi somnade till på natten) hehe efter den filmen kollade jag och saga på THE RING. hahah den var inte ens läskig längre. första gången jag  såg den var jag pissrädd!!

just nu kollar jag lite på kartor på stockholm. för nästa vecka åker jag !! :) med min bror såklart, eftersom han ska betala "blink" hehehe ska köpa kläder och andra prylar. vi ska även träffa upp min kusin som bor där för tillfället :) hoppas bara det blir lika fint väder som det var idag ;0 !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0