All te crazy shit I did tonight !

http://open.spotify.com/track/7KPr0YxECy4Q1k2F17Sa0Q
Diggar låten starkt !
Jo jag har inte varit så extremt inne i själva bloggandet den senaste tiden, sorry for that ! Därför ska jag berätta nu. Jag fick lite sovmorgon idag för att vi skulle samlas på apalby. Vi lirade våra matcher men fick tyvärr inte vidare. Kollade på grabbarnas match när de förlorade mot Önsta med typ 15-0 !! HAHA skämmer ut våran skola. AJA inte hela världen. 
Efter skolan träffade jag upp Fanny och vi gick en strund på stan. Hade inga pengar med mig så kunde inte "buya" något. :D Vi gick lugnt hem till mig då jag märker att vi har beskök. Pappas polare som drack bärs och snacka. ALLTID lika trevligt när vi samlas. Alldeles nyss satt vi alla grabbar, daniel + jag och babbla på som satan !
Så detta blev ju ett lagom långt inlägg. Jag och fanny som just pratade om att vi inte gillar låånga inlägg..
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0