Dessa två inlägg under är från igår

Det vart något strul med bloggen igår så att mina inlägg ville inte publiceras. Fast nu fungerar allt som det ska, som tur är.
Idag var första dagen på praoen. Grymt kul! Jag var som deras nya bartender. Jag hällde upp dricka med is och citron, serverade kaffe och använde den ultimata tuffa ölmaskinen. Hur grymt är det på skala 1-10. Medans emma fick stå i köket och dela upp strömming och hacka lök! HAHA 
En sak jag gick göra var att gå till ica och köpa stora bagetter. Inte bara 1, utan 6 stycken. Det lär ha sett roligt ut när jag gick där för mig själv , lalal !
När praoen var slut så åkte jag hem med emma och sola utanför henne då altblom kom. Han börja spruta vatten på mig så jag blev helt dyngsur !! Sprang han omkring och garva.. Så kommer Joel och häller en HEL flaska med HALLONSAFT , som han trodde var vatten -.-
Nu har jag precis kommit hem från skolfotbolls dm. Eftersom vi ska spela mot andra skolor, skoj skoj :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0