Fotbollscup eller shopping runda !? Varför inte både och ;)

Oj oj vilken dag. Jag gick upp klockan 6 idag.. Packade mina saker sedan åkte jag iväg till Eskillstuna för de är fotbollscup. Vi vann två matcher och förlora en , fast vi är endå i A-slutspel :D ! Måste bara säga att en av domarna var köpta, tro mig ! Vi åt mat på Tuna Park där pappa och jag fick med oss en hel del. 10 tejprullar till fotbollen, även en oraange vatten flaska. Vi gick in på en skiv affär där jag köpte mig tre skivor.
Har ni någon gissning ?
Sist men inte minst, köper pappa sig .. haha en TV !! :D Helt slumpat ba " Vi ska köpa tv nu " Jag ba " Whata " :D  Aja så kan det gå när man är på fotbollscup att man får med sig en tv hem. 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0