akej shena

nu ska jag skriiiiva ett långt inlägg. idag vaknade jag klockan 7.20 hihi lite sent för att börja 8.20 (a)
men jag hann iaf. åh jag har lika svårt att välja kläder varje dag nästan. hahah ska kanske börja göra upp scheman på vad jag ska ha på mig ;) haha närå. men sen när jag kom till skolan hade vi 3 timmars lektion ;o så himla drygt. drog t biblan och läste lite om Nelson coolaste Mandela. haha vid  lunchtiden körde jag pingis, knäckte kevin så hårt ;) jag är fan ganska bra på pinges . inte för att skryta (a) haha. efter skolan var jag IDAHO ! vi käka den goda vita chokladen och muffins med apelsin joucie. haha typiskt gott ! cyklade hem sen när ida skulle på träning. nu har jag setat hemma resten av dan och ska vara ensam resten av kvällen ;);) vad kan hända då ? de vet man aldrig. MOHAHAHAHHAHAHA
nöjd ? :D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0