en tjej som är vääääldigt irriterad

1 grej jag stör mig riktigt hårt på är..

tidigare- jag, min pappa och bror satt och åt på en restaurang, då vi helt plötsligt börja prata om bögar.
daniel sa" personen som berättar att han är bög blir ju ingen annan person för de"
då svarade jag " men då man behöver inte vara orolig för vad alla ska tro, om man umgås med bögen, eftersom han gillar killar"
då sa pappa " jo eftersom han är ju kille,  tror inte din pojkvän vill att du umgås med en annan kille hela tiden"
då protesterade jag och sa " men vafan spelar de för roll vilket kön han har ?  han är ju fortfarande bög eller hur ?! de är väll klart man hälldre går på stan med en bög, (utan att få massa störta blickar ) än att gå med bara en kill kompis ?

dom fattar inte vad jag vill komma fram till ! eftersom världen är lite cp. kan man tydligen inte vara med sina killkompisar utan att alla ba " varför ska du vara med honom:s " ASSÅ SNÄLLA !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0