En berättelse om hemska minnen

Nu har jag fått tillsägelsen att skriva ett inlägg med minst 300 ord om något roligt jag varit med om. Hum Gud det finns ju faktiskt hur mycket som helst. NU vet JAG ! Fast det var ganska längesen men jag minns det så väl. Det var nyår och jag var kanske var 5 år. Hela familjen var hos massa goda vänner till oss. Vi var på Råby. Klockan blev närmre 00.00  Info: Jag har alltid varit väldigt rädd för raketer och smällare. Så i alla fall var det kanske 10 sekunder kvar. POFF !! Låter det grymt högt och nära oss. Jag skriker och gräppar tag i pappas ben. Stenhårt, bara kniper ögonen för jag blev så rädd. Så hör jag en konstig röst. Jag tittade upp på aniktet och ser att det inte var min pappa. Jag blev ÄNNU räddare och började gråta nu. EN FRÄMLING !! Alltså ni anar inte hur rädd jag blev. Så kommer min Riktiga pappa och skrattar lite lätt och kramar om mig. !! Det var en av de läskigaste sakerna jag varit med om. :o ! 
Bild från nyår 2010-2011
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0