mitt party hos mathilda hehe ;d

detta har jag på mig idag :)

oj vad har du för tidningar marhilda  "bliiiink"
fotograf: mathilda
skönt att man bjuder på sig själv :D haha

fotograf: mathilda
omg (A)

sötis !
fick detta fina halsband i present av mathilda hehe
och den hår tårtan !
whi ! jag kom hemtill mathilda, och då är det redan upp dukat. vi satte oss och åt den fina tårtan samtidigt som vi kollade på let´s dance. hehe sen tog vi och åt en var sin skål soppa. den var riktigt god. vi kollade även på en film. men som jag inte nu minns namn på. med jennifer lopes som vill bli gravid, och träffar en kille. hehe vi gjorde lite coola moves och sen var redan klockan halv 18.00 ! hehe så fort tiden går när man har roligt. hehe :)
1 kommentarer
Postat av: mathilda

Så himla fina bilder jag tar asså! :)

Jag är verkligen bäst :)

Filmen hette : The back up plan , och min tårta ser ut som ett missfoster... :(

2011-01-08 @ 20:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0