Animalllssss fän

En till sak jag kom på som är om mig är att jag verkligen älskar djur !! Skulle aldrig vilja skada ett djur. Ända sen jag var liten har jag älskat djur. Ville liksom ha alla djur som gick att ha. Men det funkade ju såklart inte. Därför köpte jag "nästan riktiga" alltså gosedjur. Om man kollar i min " Vänner bok" Där man ska skriva om sina vänner, skrev jag alltid en om mig själv där det stod
- Vad vill du bli när du blir stor ?
svar: Vetrinär ( typ så stavade jag också) Hehehe ! Älskade att kolla på djursjukhuset på tv, eller åka till parken zoo. Till och med till skansen där det finns typ ööh, en älg :D ! Hahaha sött. Jag skulle ärligt kunna jobba på typ " RÄDDA DJUREN" Isället för "Rädda barnen" Även fast de är lika viktigt. I just love animals !
Lejon har alltid varit en favorit bland mina djur !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0