Fuck off

Tänkte förklara min dag i skolan.
Så alla vet HATAR jag när folk slår mig i ansiktet. Det räcker med att man nuddar och jag får ryck och börjar slåss. Alltså såklart kommer Ellen, den lilla skitungen, & ger mig värsta bitchkläpen på kinden. Mitt humör sänks så lågt att jag börjar skrika och hoppar på ellen och börjar slå på henne. När jag lugnat ner mig tar jag min data, Hannes den jäveln slår datorn så den smäller upp på min haka. PANG och han fick hårda slaget. Så ser jag en kamera mitt i allt, så hade Kevin!! Tagit ett kort på mig och springer sedan iväg. Så ser jag Lukas den ungen har tagit min dator och facerepat mig på facebook ! När jag ska ta bort inläggen ser jag att Kevin lagt in bilden på mig !!!
Asså fyfan alltså, vilka djävlar :D ! Ja så var min dag. Bilden passar perfekt till skoldagen. DAGENS HÖJD punkt var att Amelia sprang ute och halkar och gör en kullebytta och ramlar i en lerhög. Så heeela hennes framkropp var helt brun av lera ! :D
1 kommentarer
Postat av: ellengöthlin

i´m sorry gullet, är på din sida nu!

2011-03-31 @ 07:36:58
URL: http://madebyellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0