Min förra Romme resa

Ah juste ! Ska till Romme på fredag :( Är jätte rädd för att sätta på mig skidor! Sist jag åkte till romme ramlade jag och bröt nyckelbenet ( hur man nu lyckas med det)  Kunde inte röra armen på 2 månader och den var helt gul. Det jag minns var att jag fall framåt och slog i. Själva smällen gjorde inte ont, men när jag skulle resa mig upp :o ! Det gick verkligen inte så då fick jag panik och ropade på pappa. Tårarna började fälla och jag kunde verkligen inte röra mig. Det kom sedan en snöskoter och hämtade upp mig och åkte till deras "sjukställe"  Skotern åkte bland all folk, och de bara kollade på mig om jag vore en idiot. Haha minns att jag hade snor som verkligen rann ner för näsan och ner i munnen. Hahah kunde inte häller ta bort de för jag höll i den brytna armen. ( I fall ni ville veta )  Sedan var jag tvungen att ta av mig kläderna. Alltså jackan och de som var tungt. & det gjorde skit ont kan jag säga. Det allra läskigaste var att precis innan jag åkte till Romme sa  jag till min kompis Mathilda
- Alltså gud vad länge sen jag gjorde illa mig. Saknar att ha ont !
Och JA !! Jag ångrar att jag sa så :o
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0