The new place in yours now, nu kan vi börja flytta grejer ;)

JAAAAAA !!!!! Gud är verkligen hur glad som helst ! Pappa jag och öppnade försiktigt lägenheten och jag stiger in och ser att tapeterna är i den rätta färgen !!!! Jag var orolig för att det skulle vara orange. Hela lägenheten är perfekt tycker jag. Alltså det är klart, den kan bli snyggare, men den duger fullkomligen. Diskmaskin får vi nu också. Första gången jag har diskamaskin ( är så o van) Det kommer bli toppen. Jag vill bar flytta in  NU ! Men det är så mycket som måste fixas innan. Är så taggad ! 
Här har ni mitt blivande rum. Älskar golvet och just blommorna är en fondvägg. Det blir toppen !
Den här soffan kollade vi på när vi var inne på MIO. Inte så olik från den vi har. Men endå är den det. Mycket fräschare och större och skönare och snyggare och mörkare . Allt alltså heh !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0