Godmorgon mina solstrålar

Lever ni ;) ? Det gör jag i alla fall. Det hade varit skit ballt om jag var med  när det var jordens undergång. Något man sedan kan skryta om. Aja nu lever jag fortfarande och är TVUNGEN att göra so uppsatsen som jag i sånna fall skulle ha sluppit.. Thats life !
Just precis nu känner jag att jag är riktigt hungrig för igår åt jag ingen kvällsmat utan som en söt liten mellis med äggröra hos fanny. Dessutom har jag hittat min locktång och jag är ÖVERlycklig :D Ska prova locka hela håret idag, får vi se hur det blir. Spännande ?!
nej, inte alls..
Sne bild, orsaken är för annars fick jag inte plats i bilden helt och hållet. HAHA.. åh ibland älskar jag mig själv så hårt :'D !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0