någon som kan ge mig en logisk förklaring !?

Detta är ju läskigt.
Jag hade på mig en helt vanlig choklad ansiktsmask som jag hade lika länge som de står att man ska ha. Så går jag mot toaletten och ingenting har ännu hänt. Sköljer ansiktet med medeltempererat vatten. Jag kisar med ögonen för att se en handuk. Torkar ansiktet som inget annat. När jag kollar i spegeln blöder jag.. Uppe på, lite snet på näsan. Det var liksom mycket flytande blod. Jag tänkte vaf*n kommer de här bloder ifrån. Jag blödde inte från näsan och hade inget sår eller något annat på näsan ? Jag kollade upp mot taket och sedan noga på handuken ? VART KOM ALL BLOD IFRÅN ?
1 kommentarer
Postat av: anonym

mens?

2011-05-23 @ 15:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0